2.21. Dragon Sprint 20

  • Assignment: Dragon Sprint 20

  • Complexity: hard

  • Time: 34 min

2.21.1. Functional Requirements

  1. Bohater nie może zadawać obrażeń jak jest dalej niż 50 punktów od przeciwnika

2.21.2. Use Case

Smok:

  1. Stwórz smoka o nazwie "Wawelski"

  2. Stworzenie smoka bez nazwy podnosi błąd

  3. Smok przy tworzeniu ma losowe punkty życia

  4. Ustaw inicjalną pozycję smoka na x=50, y=100

  5. Pobierz aktualną pozycję

  6. Ustaw nową pozycję smoka na x=10, y=20

  7. Przesuń smoka w lewo o 10 i w dół o 20

  8. Przesuń smoka w lewo o 10 i w prawo o 15

  9. Przesuń smoka w prawo o 15 i w górę o 5

  10. Przesuń smoka w dół o 5

Bohater:

  1. Stwórz bohatera o nazwie "Twardowski"

  2. Stworzenie bohatera bez nazwy podnosi błąd

  3. Bohatera przy tworzeniu ma losowe punkty życia

  4. Ustaw inicjalną pozycję bohatera na x=0, y=0

  5. Ustaw nową pozycję na x=10, y=20

  6. Wypisz aktualną pozycję bohatera

  7. Przesuń bohatera w lewo o 10 i w dół o 20

  8. Przesuń bohatera w lewo o 10 i w prawo o 15

  9. Przesuń bohatera w prawo o 15 i w górę o 5

  10. Przesuń bohatera w dół o 5

Gra:

1. Walka podzielona jest na tury 1. Walka toczy się aż któraś ze stron pierwsza nie zginie 3. W każdej turze smok zadaje obrażenia jako pierwszy 4. W każdej turze bohater zadaje obrażenia jako drugi

2.21.3. Acceptance Criteria

  1. Rozwiązanie jest rozwinięciem kodu z poprzedniego sprintu

  2. Rozwiązanie jest w katalogu dragon

  3. Rozwiązanie jest zapisane w lokalnym repozytorium (git commit)

  4. Rozwiązanie jest wypchnięta do centralnego repozytorium (git push)

2.21.4. Solution

  • Zwróć uwagę, że to zepsuje Twoją zabawę i naukę

  • Solution