2.17. Dragon Sprint 16
Name: Dragon Sprint 16
Difficulty: medium
Lines: ?
Minutes: 21
2.17.1. Functional Requirements
Smok gdy żyje ma teksturę
img/dragon/alive.png
Smok gdy zginie ma teksturę
img/dragon/dead.png
2.17.2. Use Case
Stwórz smoka o nazwie "Wawelski"
Stworzenie smoka bez nazwy podnosi błąd
Smok przy tworzeniu ma losowe punkty życia
Ustaw inicjalną pozycję smoka na x=50, y=100
Pobierz aktualną pozycję
Ustaw nową pozycję smoka na x=10, y=20
Przesuń smoka w lewo o 10 i w dół o 20
Przesuń smoka w lewo o 10 i w prawo o 15
Przesuń smoka w prawo o 15 i w górę o 5
Przesuń smoka w dół o 5
Smok zadaje obrażenia (losowo 5-20)
Zadaj 10 obrażeń smokowi
Zadaj 20 obrażeń smokowi
Zadaj 30 obrażeń smokowi
Zadaj 40 obrażeń smokowi
Zadaj 50 obrażeń smokowi
2.17.3. Tests
Feature: Dragon sets texture based on health
Scenario: Dragon texture when alive
Given Dragon is created with name "Wawelski"
When Dragon health is 1
Then Dragon texture is "img/dragon/alive.png"
Scenario: Dragon texture when dead
Given Dragon is created with name "Wawelski"
When Dragon health is 0
Then Dragon texture is "img/dragon/dead.png"
2.17.4. Acceptance Criteria
Rozwiązanie jest rozwinięciem kodu z poprzedniego sprintu
Rozwiązanie jest w katalogu
dragon
Rozwiązanie jest zapisane w lokalnym repozytorium (
git commit
)Rozwiązanie jest wypchnięta do centralnego repozytorium (
git push
)