2.20. Dragon Sprint 19
Name: Dragon Sprint 19
Difficulty: hard
Lines: ?
Minutes: 34
2.20.1. Functional Requirements
Stwórz bohatera o nazwie "Twardowski":
punkty życia: losowo od 25 do 75
obrażenia: losowo od 1 do 12
klasa postaci: domyślnie "Warrior"
może przyjmować obrażenia
może zginąć
może poruszać się po planszy
tekstura żyjącego:
img/twardowski/alive.png
tekstura martwego:
img/twardowski/dead.png
po śmierci wyrzuca całe złoto i wyświetla ostatnią pozycję
Przeprowadź walkę na śmierć i życie pomiędzy bohaterem a smokiem.
2.20.2. Use Case
Smok:
Stwórz smoka o nazwie "Wawelski"
Stworzenie smoka bez nazwy podnosi błąd
Smok przy tworzeniu ma losowe punkty życia
Ustaw inicjalną pozycję smoka na x=50, y=100
Pobierz aktualną pozycję
Ustaw nową pozycję smoka na x=10, y=20
Przesuń smoka w lewo o 10 i w dół o 20
Przesuń smoka w lewo o 10 i w prawo o 15
Przesuń smoka w prawo o 15 i w górę o 5
Przesuń smoka w dół o 5
Bohater:
Stwórz bohatera o nazwie "Twardowski"
Stworzenie bohatera bez nazwy podnosi błąd
Bohatera przy tworzeniu ma losowe punkty życia
Ustaw inicjalną pozycję bohatera na x=0, y=0
Ustaw nową pozycję na x=10, y=20
Wypisz aktualną pozycję bohatera
Przesuń bohatera w lewo o 10 i w dół o 20
Przesuń bohatera w lewo o 10 i w prawo o 15
Przesuń bohatera w prawo o 15 i w górę o 5
Przesuń bohatera w dół o 5
Gra:
1. Walka podzielona jest na tury 1. Walka toczy się aż któraś ze stron pierwsza nie zginie 3. W każdej turze smok zadaje obrażenia jako pierwszy 4. W każdej turze bohater zadaje obrażenia jako drugi
2.20.3. Acceptance Criteria
Rozwiązanie jest rozwinięciem kodu z poprzedniego sprintu
Rozwiązanie jest w katalogu
dragon
Rozwiązanie jest zapisane w lokalnym repozytorium (
git commit
)Rozwiązanie jest wypchnięta do centralnego repozytorium (
git push
)