2.12. Dragon Sprint 11

  • Assignment: Dragon Sprint 11

  • Complexity: easy

  • Time: 13 min

2.12.1. Functional Requirements

  1. Smok gdy zginie na ekranie wyświetla się komunikat Dragon NAME is dead, gdzie NAME to nazwa smoka

2.12.2. Use Case

  1. Stwórz smoka o nazwie "Wawelski"

  2. Stworzenie smoka bez nazwy podnosi błąd

  3. Smok przy tworzeniu ma losowe punkty życia

  4. Ustaw inicjalną pozycję smoka na x=50, y=100

  5. Pobierz aktualną pozycję

  6. Ustaw nową pozycję smoka na x=10, y=20

  7. Przesuń smoka w lewo o 10 i w dół o 20

  8. Przesuń smoka w lewo o 10 i w prawo o 15

  9. Przesuń smoka w prawo o 15 i w górę o 5

  10. Przesuń smoka w dół o 5

  11. Smok zadaje obrażenia (losowo 5-20)

  12. Zadaj 10 obrażeń smokowi

  13. Zadaj 20 obrażeń smokowi

  14. Zadaj 30 obrażeń smokowi

  15. Zadaj 40 obrażeń smokowi

  16. Zadaj 50 obrażeń smokowi

2.12.3. Tests

Feature: Dragon's health

Scenario: Dragon dies and display message
    Given Dragon is created with name "Wawelski"
     When Health is 0
     Then Text "Dragon NAME is dead" is displayed

2.12.4. Acceptance Criteria

  1. Rozwiązanie jest rozwinięciem kodu z poprzedniego sprintu

  2. Rozwiązanie jest w katalogu dragon

  3. Rozwiązanie jest zapisane w lokalnym repozytorium (git commit)

  4. Rozwiązanie jest wypchnięta do centralnego repozytorium (git push)

2.12.5. Hints

  • from random import randint

  • randint(a, b) - random integer between a and b (inclusive!)

2.12.6. Solution

  • Zwróć uwagę, że to zepsuje Twoją zabawę i naukę

  • Solution