2.6. Dragon Sprint 05

  • Assignment: Dragon Sprint 05

  • Complexity: easy

  • Time: 13 min

2.6.1. Functional Requirements

  1. Smok w trakcie gry może zwrócić pozycję którą zajmuje

2.6.2. Use Case

  1. Stwórz smoka o nazwie "Wawelski"

  2. Stworzenie smoka bez nazwy podnosi błąd

  3. Smok przy tworzeniu ma losowe punkty życia

  4. Ustaw inicjalną pozycję smoka na x=50, y=100

  5. Pobierz aktualną pozycję

2.6.3. Tests

Feature: Dragon's position

Scenario: Dragon returns its position
    Given Dragon is created with name "Wawelski"
      And Position x is 1
      And Position y is 2
     When Gets position
     Then Result is exactly "(1, 2)"

2.6.4. Acceptance Criteria

  1. Rozwiązanie jest rozwinięciem kodu z poprzedniego sprintu

  2. Rozwiązanie jest w katalogu dragon

  3. Rozwiązanie jest zapisane w lokalnym repozytorium (git commit)

  4. Rozwiązanie jest wypchnięta do centralnego repozytorium (git push)

2.6.5. Solution

  • Zwróć uwagę, że to zepsuje Twoją zabawę i naukę

  • Solution